Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Περιγράφω το δωμάτιό μου


Γράψτε μια παράγραφο (100 λέξεις το πολύ) περιγράφοντας το δωμάτιό σου.
Γράψτε την με τρεις τρόπους:

  • με ρεαλισμό
  • με λυρισμό
  • με χιούμορ
Χρήστος Κωστίδης
Με ρεαλισμόΑκόμα μια βαρετή ημέρα στο δωμάτιό μου.Σηκώθηκα, ετοιμάστηκα, ετοίμασα την τσάντα για το σχολείο γιατί το βράδυ δεν πρόλαβα, έπαιζα στον υπολογιστή μέχρι τα ξημερώματα. Πήγα στο σχολείο, γύρισα πάλι στο ίδιο και μονότονο δωμάτιο μου. Ήταν καθαρό, όπως πάντα, γιατί η μητέρα μ μαζεύει τα πετάμενα ρούχα μου από το πάτωμα, στρώνει το κρεβάτι καθαρίζει τον υπολογιστή από τα ψίχουλα, και γενικά κάνω κάθε μέρα το ίδιο πράγμα.Με λυρισμόΌπως και κάθε ήμερα, έτσι  και σήμερα δεν κοιμήθηκα με πιάσε το ξημέρωμα στον υπολογιστή. Έτσι λοιπόν σηκώθηκα, ετοιμάστηκα για το σχολείο. Επέστρεψα από το σχολείο στο δωματιάκι μου. Στον δικό μου χώρο, εκεί όπου νιώθω ωραία γιατί δεν ακούω τίποτα, και κανέναν. Εκεί όπου υπάρχεις εσύ, ο υπολογιστής και ατελείωτο φαγητό. Μέχρι που θα έρθει η μάνα μου να μου πει 'η βγές έξω να πάρεις λίγο αέρα να δεις λίγο κόσμο, να πάρεις λίγο αέρα ή να καθαρίσω το δωμάτιο μου. Και έτσι χωρίς δεύτερη σκέψη παρατάς το βασίλειο σου και πας στα νετ για λανάκι.Με χιούμορΣήμερα όπως και όλες τις άλλες μέρες ξύπνησα. Καθώς σηκωνόμουν, χτυπάω το κεφάλι  μου στην κουκέτα, διότι ως, μικρότερος από τον αδερφό μου κοιμάμαι εγώ από κάτω. Καθώς ετοιμαζόμουν πατάω το λάπτοπ που παράτησε στο πάτωμα όπως κάθε μέρα και εκεί ξεκίνησαν τα όργανα. Άκουσα ότι βρισιά μπορεί να διανοηθεί το ανθρώπινο μυαλό, τέλος πάντων μην τα πολυλογώ έφαγα το ξύλο της αρκούδας, του έσπασα το λάπτοπ και φύγαμε κλαίγοντας για το σχολείο.
Κώστας Φαλίδας

Με ρεαλισμόΗ πόρτα του δωματίου μου είναι μια απλή ξύλινη πόρτα, που έχω επάνω της
κολλημένες διάφορες αφίσες. Μπαίνοντας στο δωμάτιο αντικρίζεις ευθεία σου το κρεβάτι το δικό μου και του αδελφού μου. Με το δεξί σου χέρι ακουμπάς μια σειρά από ντουλάπες, που προεκτείνονται ως τον απέναντι τοίχο.
Το δωμάτιο είναι βαμμένο μπλε και στους τοίχους είναι κολλημένοι οι χάρτες του Tamriel (από το skyrim) και του Westeros (από το Game of thrones), καθώς και άλλες αφίσες από anime.
Αριστερά βρίσκεται το καλοριφέρ και πιο κάτω η βιβλιοθήκη, παρά την παρουσία της οποίας, παντού είναι σκορπισμένα βιβλία, κυρίως στο γραφείο που είναι κάτω από το παράθυρο.
Με λυρισμόΌταν ακουμπά κανείς το χερούλι της μουντής πόρτας μου και το κουνά προς τα κάτω για να ανοίξει ακούγεται ένα τρίξιμο, που σε οδηγεί στο δωμάτιό μου, που διαφέρει από τους λευκούς διαδρόμους, συντηρώντας όμως τα ίδια καφέ πλακάκια.
Κουνώντας κανείς το βλέμμα του μπορεί να χαθεί στο βαθύ μπλε του ουρανού, με το οποίο είναι βαμμένοι οι τοίχοι.
Και μόνο η όψη του κρεβατιού μου με χαλαρώνει και με προσκαλεί να βυθιστώ στη βελούδινη υφή των μοσχομυρωδάτων σεντονιών του, φροντισμένα από τη μητέρα μου.
Κοιτώντας τη βιβλιοθήκη, από τα εξώφυλλα των βιβλίων, μπορεί κανείς να φανταστεί τις ευχάριστες ιστορίες ή τις απίθανες τραγωδίες που διηγούνται ή ακόμη και την επιστημονική γνώση που κρύβουν στις σελίδες τους. Τα βιβλία μου, είτε στοιχισμένα με τάξη στη βιβλιοθήκη, είτε  σε κατάσταση πλήρους αταξίας, σε προσκαλούν να ανακαλύψεις ό,τι καταγράφεται μέσα τους.
Απέναντι από τη βιβλιοθήκη βρίσκεται το γραφείο, το οποίο είναι αρκετά μεγάλο, ώστε να το μοιράζομαι με τον αδελφό μου. Πάνω από το γραφείο υπάρχει ένα μεγάλο παράθυρο. Τα παντζούρια του μένουν κλειστά στη μεγαλύτερη διάρκεια της ημέρας. Ανοίγουν τη νύχτα, όταν τα άστρα, σαν μικρά διαμαντάκια, στολίζουν τον νυχτερινό ουρανό και γίνονται καράβια για να ταξιδέψουν τα όνειρά μου.
Με χιούμορΠάνω στην πόρτα του δωματίου μου είναι κολλημένες πινακίδες, που γράφουν "Keep out", μικρά αυτοκόλλητα των Metallica και των Paradise lost και μια μεγαλύτερη αφίσα που γράφει "Keep out, dangerous gashes". Στην αφίσα απεικονίζεται μια φιγούρα, που έχει ελαφρά πεταγμένο τον πισινό της, συνοδευόμενος από τρεις γραμμές, που συμβολίζουν τα επικίνδυνα αέρια.
Μπαίνοντας στο δωμάτιό μου, αυτό που αντικρίζει κανείς είναι ένας εκλεπτυσμένος και συμμαζεμένος χώρος. Όλα όσα χρειάζομαι είναι στη θέση τους, δηλαδή στοιβαγμένα στο πάτωμα και στο γραφείο. Ποιος χρειάζεται τη βιβλιοθήκη, τα συρτάρια και τις ντουλάπες; Έτσι κι αλλιώς αυτά τα έπιπλα είναι ντεμοντέ.
Ωστόσο σε άριστη κατάσταση διατηρούνται οι αφίσες από βιντεοπαιχνίδια και anime, τα ράφια με τα κόμικ και τα μάνγκα μου (γιαπωνέζικα κόμικ) και τα βιβλία που δεν έχω διαβάσει. Όσο για τα βιβλία του σχολείου..........ε, κι αυτά κάπου εκεί.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου